Selasa, 13 Disember 2011

"Galacticos" di Liga Malaysia



Assalaamualaikum....Perghhhhhhh...tu je yang boleh dikatakan selepas melihat senarai pemain baru bagi Pasukan ATM. Walaupun main dalam liga Perdana je, tapi aku konfem, tahun depan boleh layak ke liga super kalau ditengokkan senarai pemain yang begitu hebat.

Kita tengok dulu senarai pemain import, yang pertama penyerang berbisa Pasukan Kedah dulu iaitu Marlon Alex James yang menang treble 2 kali dengan kedah. Biarpun umur 35 tahun dah, tapi aku rasa makin tua makin bisa. Yang kedua adalah Bruno Sebastian Martelotto yang bermain untuk MPPJ. Masa tu, MPPJ merupakan kelab pertama yang bergelar juara. Aku ingat lagi nama timangan MPPJ Chelsea Malaysia. 



Marlon - masih berbisa ???

Kembali semula ke liga Malaysia


Yang tu baru pemain import. Kalau tengok pemain tempatan pula, power-power jugak lah nya. Antaranya, adik beradik kembar, Aidil dan Zaquan, Penyerang botak, Hairudin Omar, Irwan Fadzli Idrus, Farizul Harun, Azmi Muslim, Rezal Zambery Yahya, Danial Fazly Abdullah, top scorer liga perdana Fitri Omar, Christee Jayaseelan , A Varathan dan dua pemain negara pada sukan universiti baru ini iaitu K Reuben dan Amiridzwan Taj Tajudin. 


Mampukah kembar membantu ATM?

Piala Malaysia Finalist dan juara 3 kali berturut-turut

Jurulatih pula B Sathianathan, bekas coach Kelantan dan Malaysia. Seriuslah, team ni memang power giler lah. Tak sabar nak tengok liga Malaysia yang bermula pada tahun hadapan. Pesanan kepada Kelantan, Terengganu dan Selangor, jaga-jagalah sebab ada " budak baru " @ " new boy on the ground".



Tiada ulasan:

Catat Ulasan